تکه چسبانی های یک بانوی قلم به دست

آنچه می بینم و می اندیشم و توان گفتنش را ندارم...

تکه چسبانی های یک بانوی قلم به دست

آنچه می بینم و می اندیشم و توان گفتنش را ندارم...

تیک تاک نبودنت...

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۱۳ ب.ظ

نقل این حرفها نیست که بی تو می میرم، می گذرد

زمان که خودش را از تک و تا نمی اندازد، ساعت، از تیک تاک...

فقط من با تو مهربان ترم!

با تو، با خودم مهربان ترم...به خود نزدیک تر

با تو بیشتر به خودم می رسم....همین

تمام فکر من این روز ها شده ، منی که از تو خالی ام

حس ات می کنم نزدیک و نه خیلی نزدیک

در فاصله چند تنفس در یک فضای بسته کسالت بار

اما به قدر قاره ای از من دوری

به قدر قاره ای که خانه رویاهات است و سرزمینی که ما را به یکدیگر نسبت می دهد

و من می دانم

هرگز ، هیچوقت با تو از هیچ کوچه ای عبور نخواهم کرد

خاطره ای جا نخواهم گذاشت

تمام زندگی ما خلاصه می شود در یک لذت، یک درد وپوچی ناتمام

پر شده ام گویی

از حجمی که ازآن من نیست

فاجعه آن روز رخ داد

که تمام من پر شد از حجم حضور تو و پوچی من آغاز شد

من فقط می دانم

تنهایی که از حد گذشت

دیگر تمام آدم های دنیا هم که ترک ات کنند مهم نیست!


مینا هوشمند

93/11/18

عادت ها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۸
بانو هوشمند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی