تکه چسبانی های یک بانوی قلم به دست

آنچه می بینم و می اندیشم و توان گفتنش را ندارم...

تکه چسبانی های یک بانوی قلم به دست

آنچه می بینم و می اندیشم و توان گفتنش را ندارم...

من تنها نیستم

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۳۱ ب.ظ

من تنها نیستم

در فاصله رقص خورشید پشت پلک هایم
جهان را در طیف بی امانی از قرمزها می بینم

موسیقی شگرف دستی که می نوازد
و پنهان است

بازی ظریف انگشتان باد
روی پوست عریان

تارهای روشن و هزار رنگ گیسوانم
جزر و مد پر ترنم اندامم
در دریایی که خلاصه شده 
توی یک صدف
و من می شنومش

من تنها نیستم
دستانم را دور شانه ها حلقه می کنم
خود را عاشقانه می جویم
آوا به آوا
با نفس هایت
که گاه دوراند و گاه بسیار نزدیک
کولی وار می رقصم

واژه هایم ،رنگ می شوند 
نقش می گیرند روی سپیدی ابری
که تصویر کمیاب چشم های تو را
از دوردست ها 
برایم 
به هدیه آورده اند.

من تنهایی ام را
یک شب
زیر ذات الکرسی و دب اکبر آن آسمان بی انتها
لا به لای سبز آبی موجها
رها کردم
و موبد شدم
به نگاهت
که در دوردست ها
دنیا را
اندازه دو صندلی
برای ما
تصور کرده بود.

من تنها نیستم
من خود را
به موسیقی دنیای تو بخشیده ام
و به سالهایی می اندیشم
که شانه به شانه
روی این صحنه 
به سماع خواهیم رفت 

مینا هوشمند 

solitude
By :pamela-chng

http://www.4shared.com/get/fofoW7R_/pamela-chng-solitude-by-dirk.html#isStart=true


رگ ها و آواها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۰
بانو هوشمند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی